poniedziałek, 7 lipca 2014

Zawody wędkarskie

Siemanko, 



W niedziele byliśmy za zawodach wędkarskich w Siemierowicach. Pogoda była super, ale momentami była aż za gorąco. 





Były to zawody spławikowo-gruntowe. Wzięło w nich udział 13 osób. Jako nagrody koło zakupiło puchary. 





Tym razem nie poszło, aż tak dobrze jak bym chciał. Złowiłem tylko jedną płoć, a tata nic. Po ważeniu wypuściłem swoją rybkę. Przed rozdaniem nagród odbył się grill. Była bardzo miła atmosfera. Potem nastąpiło wręczenie nagród. 



Zawody trwały 3 godziny. Zwycięzca wyłowił 1.52 kg ryb. Ryby w tym dniu niestety bardzo słabo brały, mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. Mimo, że tym razem nie udało mi się zdobyć żadnego miejsca to i tak świetnie się bawiłem  ;) 

Niedługo jedziemy na kolejne zawody, oby tym razem szczęście nam dopisało.

Na dziś to tyle i do zobaczenia ;)

46 komentarzy:

  1. Fajna sprawa :)
    Powodzenia następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie fajnie, gratuluję ;) i powodzenia następnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na następnych zawodach ! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. grunt to świetna zabawa, następnym razem na pewno wygrasz..trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szczęścia w kolejnych zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życze szczęścia w kolejnych zawodach :) fajne masz hobby :D
    proponowałeś obserację więc obserwuję teraz ty ;p pisz u mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. pamietam jak bylam mala ojciec mnie nad staw zabieral powedkowac hahah karpie :) pamietam jak to lubilam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/nodu-pianusardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. głowa do góry! grunt to mieć pasję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest mi przykro że nie wygrałem ;) Liczy się sama rywalizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba właśnie najważniejsze jest samo uczestnictwo :) Kolega jeździł na zawody, ale jak mówi to większość interesowało się tylko tym co będzie po konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedobre rybki :D. Powodzenia na następnych zawodach :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedobre rybki :D. Powodzenia na następnych zawodach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wędkarstwo to niestety nie to, co mnie rajcuje, ale za to uwielbiam jeść te pyszne, świeże rybki. Podziwiam również ludzi, którzy mają swoją pasję. Poza tym trochę zazdroszczę tych pięknych widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rybami nie przepadam, ale to hobby i widoki się świetne ;D

      Usuń
  14. Wspaniały pomysł na bloga :) Także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsza jest dobra zabawa i miło spędzony czas ;) . Życzę powodzenia w kolejnych zawodach ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam nauczyć się wędkować :D
    Pozdrawiam i zapraszam do ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Następnym razem na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio ryby w ogóle kiepsko biorą :\

    OdpowiedzUsuń
  19. Ważne że się świetnie bawiłeś :) życzę powodzenia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki w następnym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że mimo to dobrze się bawiłeś. Życzę powodzenia następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam łowić ryby ;)
    Następnym razem na pewno będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że dobrze się bawiłeś :) Fajnie, że masz pasje :)
    Dodaję do obserwacji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki aby następnym razem się udało :)
    Pytałeś o obserwację, ja obserwuję i czekam na rewanż ^^
    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna rzecz takie zawody :D
    Powodzenia życzę w dalszym wędkowaniu :)
    Obserwuję, będzie mi miło, jeżeli zrobisz to samo u mnie :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe wydają się te zawody, chyba kiedyś się wybiorę. Powodzenia! Życzę dalszych sukcesów :*
    Pytałeś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję, czekam na Ciebie :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Następnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najważniejsza jest zabawa podczas konkursów, dlatego dobrze, że świetnie się bawiłeś :) a następnym razem będzie na pewno lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń