poniedziałek, 21 lipca 2014

Relacja z zawodów

Siemanko,


Jak wiecie wczoraj odbyły się towarzyskie zawody o puchar zarządu koła. Tym razem frekwencja była bardzo duża. Łącznie w zawodach wzięło  udział 15 wędkarzy. 




 W tym roku zawody odbyły się tylko w kategorii open, czyli tylko jedna kategoria. Zawody trwały 4 godziny. Po wszystkim jak zawsze odbył się grill.




 Ryby w tym dniu bardzo dobrze brały. Konkurencja była bardzo ostra i mimo tylu nałapanych ryb, zająłem 5 miejsce. Pogoda dopisywała, więc czas bardzo szybko zleciał. 






Po zejściu z łowiska nastąpiło wręczenie nagród.





Na szczęście tacie udało się zająć 3 miejsce. Jego wynik to 2,35 kilo ryb. 




Atmosfera jak zawsze była miła. Z niecierpliwością czekam na kolejne zawody, mam nadzieję, że tym razem uda mi się zdobyć podium. 


Wybaczcie, że relacja taka krótka, ale sam uczestniczyłem w zawodach i liczył się czas. 

Na dziś to tyle i do zobaczenia ;)


34 komentarze:

  1. Na pewno następym razem będzie lepiej:) U nas w weekend kilkanaście okonków na loklnej rzece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla taty i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło nieźle. 5 - te miejsce, to dobry wynik. Z takim przygotowaniem nie mogło być źle. Najważniejsze, że dzień był udany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo dobry jak na taką frekwencję ;p

      Usuń
  4. Gratulacje. Jak jest miło i fajnie to czas zawsze szybko leci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Święta prawda czas bardzo szybko leci ; p

      Usuń
  5. Puchar jest i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Fajnie jest mieć takie hobby ;) Pytałeś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam na Ciebie http://natalaablog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Puchar w domu jest? Jest i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nono, gratuluję - trzecie miejsce z pośród 15 osób to jest coś!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow gratulacje! Super realcja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, mile widziana obserwacja i komentarze :) Odwdzięczę się tym samym http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pogratuluj Tacie :D!
    pytales o wspolna obserwację- ja już ! :D
    licze na rewanz ;d
    quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla taty ;), ok zgadzam się na wzajemną obserwację ;), ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla ciebie i taty :)
    pytałeś o wzajemną obserwacje, ja już teraz twoja kolej :3
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. i tak dobrze ci poszło ;) pytałeś u mnie o obs zacznij i napisz na pewno się odwdzięczę
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze ci poszło! 5 miejsce na 15 wędkarzy to dobry wynik a na następnych zawodach będzie lepiej.
    Pytałeś o wspólną obserwację. Ja już obserwuje i czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje 5 miejsca :) byłeś blisko podium :) następnym razem sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że są jeszcze takie hobby :)

    OdpowiedzUsuń