sobota, 19 lipca 2014

Zakupy na zawody

Siemanko,

Dzisiaj byliśmy w sklepach wędkarskich i robiliśmy zakupy na jutrzejsze zawody wędkarskie. W pierwszym kupiliśmy same zanęty, a w drugim melasę, liquid o zapachu ochotki, krew suszoną, klej do zanęt, atraktor zapachowy oraz sygnalizatory gruntowe. To wszytko nas troszkę kosztowało, jednak mam nadzieję, że zawody będą dla nas udane.




A teraz po kolei. Oto moje zanęty: 

Zanęta Dragon Magnum Karp Podwójnie wzmocniony aromat
 

Zanęta Dragon Standard Podwójnie wzmocniony armoat


Zanęta POWERMIX  Płoć wanilia 
 


Oto reszta zakupów:

Atraktor zapachowy Traper Krew Suszona 
 

Melasa w płynie Mondial-f


Liquide ochotka POWERMIX
 

Sygnalizatory gruntowe Jaxon 
 

Atraktor zapachowy Traper Leszcz 
 

Klej do zanęt Traper
 



Na dokładkę dostaliśmy 4 paczki ciasta wędkarskiego  ;)

Ciastko wędkarskie Dragon płoć


Pod wieczór będę rozrabiał zanęty w domu, chodzi o to ,aby wszystko przesiąknęło swoim zapachem.

Nie mogę doczekać się jutrzejszych zawodów, mam nadzieję, że razem z tatą przywieziemy jakieś trofea do domu ;) Trzymajcie kciuki :). Z zawodów na pewno ukaże się relacja.

Na dziś to tyle, do zobaczenia ;))

31 komentarzy:

  1. Widzę, że dobrze się przygotowałeś :) Będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :). Życzę powodzenia i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja będzie wrzucona od razu po zawodach ;p

      Usuń
  3. Powodzenia na zawodach! :D Co się życzy wędkarzowi? Połamania wędki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się mówi ;), ale wolałbym żeby wędka się nie połamała ;))

      Usuń
  4. To powodzenia na zawodach ;)

    U mnie nowy post www.bela-bloog.blogspot.com

    i oczywiście czekam an relacje z zawodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki, relacja ukaże się na 100% :D

      Usuń
  5. Powodzenie :) na pewno trofeum będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już po zawodach, dziś miała być relacja, ale blog mi wariował więc ukaże się jutro;p

      Usuń
  6. Powodzenia!
    prosiłeś o wspólną obserwacje ja już obs teraz twoja kolej!
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po zawodach ;p relacja ukaże się jutro ;)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki i czekam na relację z zawodów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja będzie jutro, troszkę blog mi dziś wariuje ;p

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Już po zawodach ;p, wszystkie życzenia się przydały ;))

      Usuń
  9. ZUpełnie nie znam sie na wedkarstwie, powodzenia! :-)
    Obserwuje i liczę na rewanż:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi się znać ;) To jest moje hobby i wypada coś o nim wiedzieć ;))

      Usuń
  10. Pytałeś o wspólną obserwację ja już zaczęłam i czekam na rewanż.

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w zawodach, trzymam kciuki :)
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawody się już skończyły i wypadły wspaniale ;)

      Usuń
  12. Powodzenia :) pytałeś o wspólną obs ja już :) czekam na rewanż :)
    http://weraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już obserwuję, czekam na Ciebie :)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no ...ale się przygotowałeś! Mam nadzieję, że zawody się udały. Czekam na relację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń