sobota, 12 lipca 2014

Połowy nad stawem

Siemanko, 


Dwa dniu temu wybraliśmy się po raz pierwszy nad staw, który jest własnością mojego kuzyna. Pojechaliśmy tam całą rodzinką, a dodatkowo towarzyszył nam znajomy z koła wędkarskiego. 
Staw znajduję się około 25 kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Nad sam staw nie mogliśmy dojechać autem, więc by tam dotrzeć musieliśmy przejść kawałek drogi. 

Staw otoczony jest przez pola uprawne, wokół jest cisza i spokój. 




Sam staw jest dosyć spory. Jak to nad stawem woda jest troszkę mętna. 








Pogoda nam dopisywała. Wiał lekki wiaterek, słońce świeciło. W sumie nie widzieliśmy czego się tam spodziewać. Sam kuzyn nawet się nie orientował co możemy tam złowić. Po zanęceniu, zarzuciliśmy wędki i przystąpiliśmy do połowów. 







Jako pierwszemu udało mi się złowić karasia. 









 Jak się później okazało była to jedyna ryba tego dnia ;). Była kilka brań, lecz poza tym nic więcej.

Ogólnie wyprawa bardzo się udała. Fajnie, że kuzyn ma staw i będzie nam go udostępniał. Mam nadzieję, że kolejnym razem złowimy coś więcej ;)

Na dziś to tyle i do zobaczenia ;)

55 komentarzy:

  1. Ale cudne zdjęcia :)
    Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna zdobycz :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz obserwuje;) liczę na to samo + Dziękuje za komentarz , będe tu cześciej wpadać

    www.bela-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie się prezentuje ten staw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rybka niewielka ale co tam najwazniejsze ze fajnie sie spedzilo czas :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cala-suaracciasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje połowów :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :))
    obserwuję
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. napisałeś o wspólną obserwację. Jak najbardziej. Ja obserwuję jako Juleczka R. bez profilowego. Teraz twoja kolej -

    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moim blogu wspomniałeś o wspólnej obserwacji ja już a ty ? :))
    http://enjooyablee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ;0

    Fajny staw . Duży w miarę ten karaś . .

    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już obserwuje i zapraszam... ;)
    Ja własnie dzisiaj wybieram sie z moim tatom na ryby ;D
    Jest taki mały stawik w pobliskim parku ;D

    http://sok-marchewkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę trzymać kciuki, żebyś następnym razem połowy były większe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nowy post;) Możesz wpasc jeśli tylko amsz ochote i czas oczywiście =) Pozdrawiam www.bela-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis;) czekma na kolejny

    zapraszam do mnie na nowy post www.bela-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny staw , gratuluję zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze coś :) A okolice piękne, takie właśnie lubię i sama poleżałabym w takiej ciszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się dziwić, że jest tak spokojnie ;p staw jest po środku niczego ;p

      Usuń
    2. dlatego też chciałabym znaleźć się w takim miejscu :)

      Usuń
  19. super zdjęcia.Fajnie by tak połowić ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo śliczne zdjecia
    obserwuje i licze na to samo
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia :)
    ciekawa notka :)
    masz niesamowicie piękny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam :)

    .........................
    może obs za obs daj znac u mnie na blogu
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. na moim blogu pytałeś o wspólną obserwację :) ja już i teraz twoja kolej! Liczę na ciebie!
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałeś w komentarzu na moim blogu, że zaobserwowałeś, jednak nie widzę cię w zaobserwowanych. Na pewno zaobserwowałeś? Przepraszam za kłopot, ale po prostu nie mogę cię znaleźć w zaobserwowanych :)

      Usuń
    2. znalazłam! dzięki :P

      Usuń
  24. No, no... Właściwie myślałam, że złowiłeś złotą rybkę, a tu się okazuje, że to karaś. Cóż życzeń nie będzie, za to może smaczna kolacja? ;-)

    OdpowiedzUsuń