poniedziałek, 30 czerwca 2014

Niedzielne połowy

Siemanko.

Wczoraj byliśmy na rybach na łowisku specjalnym w Redkowicach. Samochód jak zwykle był pełny ;)




Gdy dotarliśmy na miejsce, rozdzieliśmy się na dwa pomosty. Pogoda niestety była w kratkę. Tata łowił na dwie wędki spławikowe i jego głównym celem była płoć. Udało mu się złowić około 30 ryb. 



Ja łowiłem również na dwie wędki, ale gruntowe. Ja czaiłem się na karpia. Oto rezultat ;) 




Rybka ważyła 2,02 kilo. Wszystkie ryby po udanym dniu zostały wypuszczone. 
Łowiliśmy na dwóch różnych łowiskach. 

Oto duże łowisko, to tutaj złowiłem mojego karpia.




A oto małe łowisko, tutaj tata złowił swoje płocie.



Na dziś to tyle, do zobaczenia ;)


48 komentarzy:

  1. Gratuluję złowienia karpia :). Widzę, że dzień był bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładny okaz. Ja byłem na płociach, ale słabo dziś brały. Złowiłem kilka i wypuściłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziś nie nie byłem ;/ Nie ma czasu jak na razie, praca sezonowa się zaczyna ;)

      Usuń
  3. Gratuluję ; ) . Widzę , że łowienie się udało ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie były to połowy marzeń, ale i tak nie mogę narzekać ;p

      Usuń
  4. piękne zdjęcia i śliczne widoki ! fajny blog ! obserwuję
    blog-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha przypomniały mi się stare dobre czasy- jako dziecko (dawno temu:P ) u rodziny na wsi łowiłam na kijek z leszczyny i kuleczki z chleba w stawiku karasie :D
    Teraz już tylko czasami łowię wirtualnie w grze Na Ryby :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata też mi opowiadał, że jego pierwsza wędka była z leszczyny ;)

      Usuń
  6. Widzę, że łowy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! Śliczne widoki *-* Widzę że dzień był udany,oczywiście ja również obserwuję :)
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez kiedys jezdzilam z tata na ryby ..
    Ciekawy blog !
    Ja rowniez obserwuje .

    http://paulinalelo13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna zabawa jak się z kimś łowi rybki ;)

      Usuń
  9. Gratuluję złowienia karpia :)
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam się na rybach,ale "podsunę" blog bratu do przeczytania.
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie złowiłam ryby. Chciałabym ;) Gratuluję zdobyczy!\
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie łowilam ryb ;)
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza współpraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie łowiłam ryb a zawsze o tym marzyła:)
    może wspólna obserwacja? daj znac u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karp przywołuje tak świąteczne i zimowe skojarzenia, że trudno jest mi wyobrazić go sobie na stole w środku lata... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Także obserwuję! :)
    http://new-beginning-igg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również obserwuje :) Ładne zdjęcia ;)

    http://meeegiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję ;)
    nigdy nie byłam na rybach a zawsze chciałam zobaczyć jak to jest ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to nie mam do tego cierpliwości ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że na prawdę to lubisz, i że się na tym znasz. Gratuluję udanych łowów ;) .

    http://miacocolino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wędkowałam, trzeba spróbować w te wakacje ! :D Gratulację, życzę dalszych sukcesów !
    Dziękuję za obserwację, ja również obserwuję :)

    kulinarny-potwor.blogspot.com
    weird-world-of-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajną masz pasję :)
    Również zaobserwowałam, zapraszam ponownie do siebie: http://limonkowechili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne miejscówki, ja łowię ryby od dziecka ;) kartę wędkarską też już mam parę lat, Niestety na razie brakuje mi czasu na łowienie, my łowimy głównie w mazowieckim i lubelskim, czasem na Mazurach. W tym roku pierwszy raz jedziemy na mazury na jezioro Narie i zamierzamy trochę połowić :) A tak to łowimy u siebie lokalnie, nad Wisłą czasem nad Bugiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łowię tylko w miejscach dookoła mojej miejscowości, a jest sporo tych jezior ;)

      Usuń