piątek, 27 czerwca 2014

Wyprawa na ryby.

Siemanko, 

Nareszcie wakacje, odebrałem swoje świadectwo i jestem z niego zadowolony ;). Wczoraj wybraliśmy się na ryby. Samochód jak zwykle był załadowany po brzegi. Nad jeziorem nie było zbyt wielu ludzi, dlatego swobodnie mogliśmy rozstawić swój sprzęt. 
 



Gdy dotarliśmy na miejsce- ja zabrałem się za rozrabianie zanęty i mogliśmy przystąpić do łowienia.





Połowy nie były zbyt udane, za to widoki były naprawdę piękne ;)


Na dziś to tyle. Do zobaczenia ;)

29 komentarzy:

  1. Ale sprzętu ;)
    To już wyprawa na całego ;)
    Mówią nam kobietą, że jak wybywamy na tydzień to za dużo walizek mamy :P
    A tu proszę, jeden dzień na rybkach i samochód wypchany po brzeg :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda, ale to i tak jeszcze nie był nasz cały sprzęt;) Większość rzeczy leżała jeszcze w garażu ;)) Również pozdrawiam, miłego dnia ;D

      Usuń
  2. Rzeczywiście sporo sprzętu :). Ja czasem podkradam tacie kukurydzę jak idzie na ryby :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradanie kukurydzy to normalka ;) Sam też tak robię ;))

      Usuń
  3. Takie widoki to jeden z uroków wędkowania. Ja złowiłem wczoraj jednego leszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;) Nam wczoraj nie poszło tak dobrze, jak to sobie zaplanowaliśmy. Złowiliśmy tylko 7 małych płotek, wszystkie wypuściliśmy ;) Niech rosną zdrowe;D

      Usuń
  4. Widoki fajne. Szkoda tylko, że połowy nie były zbyt udane. Cisza, spokój i wędka. Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne ;D Może jutro będą lepsze, jedziemy na karpia ;))

      Usuń
  5. U mnie dziadek ostatnio jeździ na ryby, ale takiego sprzętu chyba nie ma, ale na pewno by chciał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się mocno wkręci to i taki sprzęt sobie kupie ;p Pozdrawiam

      Usuń
  6. No, to udanych połowów karpiowych dziś życzę :D A widoki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na karpia jutro się wybieramy ;) Dziś pogoda nie dopisała;p

      Usuń
  7. Życzę udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd ja to znam ;))
    u mnie również jak jedziemy na ryby to całą rodziną, więc cały sprzęt się nie mieści haha wiec tata jest zmuszony do wzięcia najważniejszych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne jezioro! rozmarzyłam się.. :D
    udanych połowów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie cudowne widoczki :) przepiękne jezioro! a ile sprzętu do łowienia, fiu, fiu :) profesjonalnie :)

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się tego nazbierało ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Jeśli chcesz dodać lub zamieścić ogłoszenie drobne jak również przebywasz w Radomiu bądź w pobliżu, zdecydowanie zainteresuje Cię portal Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom. Ogłoszenia radom, Radom Lokalne, Darmowe ogłoszenia Radom, Bezpłatne ogłoszenia Radom, Ogłoszenia drobne Radom, Ogłoszenia Radom Lokalne.
    Radom Ogłoszenia. Bezpłatny serwis ogłoszeniowy z Radomia - Radom Lokalne.

    OdpowiedzUsuń