środa, 25 czerwca 2014

Co czytam?

Siemanko, 

Dziś chciałem pokazać wam moje ulubione czasopisma wędkarskie. Razem z tatą kolekcjonujemy gazetę Wędkarskie Wiadomości(WW). Pismo ukazuje się już od 1936 roku.




W gazecie można znaleźć bardzo przydatne wiadomości oraz triki wędkarskie. Jest ciekawie wydawana, znajduje się w niej mnóstwo zdjęć i ciekawych porad. Gazeta wydawana jest jako miesięcznik. Jej cena nie jest wygórowana, bo kosztuje tylko 7,90. Moim zdaniem jeśli ktoś interesuje się wędkarstwem, powinien kupować takie gazety.

W tym miesięczniku znalazłem sprzęt, który w przyszłości chciałbym posiadać- jest to kombajn oraz wyczynowa tyczka.


Złowić taką rybkę to marzenie ;)
 


Dobrze mieć też sąsiada wędkarza, który podczas porządków pozbył się "kilku" zbędnych gazet ;)








Znajdują się tam takie czasopisma jak Wiadomości Wędkarskie z lat ubiegłych, Wędkarstwo moje hobby, Wędkarz Polski, Wędkarski Świat, różnego rodzaju katalogi ze sprzętem.

Powiem szczerze, że jest nie przebrnąłem przez te wszystkie czasopisma. Jednak informacje jakie z nich zdobyłem są naprawdę cenne i przydatne. Czytam je kiedy mam czas i robię to z przyjemnością. Często też zabieram je na nasze wyprawy wędkarskie. 



Takie widoki, wędka i gazetka to sama przyjemność. Polecam każdemu. 

Na dziś to tyle. Do zobaczenia ;)

33 komentarze:

  1. O kolego, całkiem pokaźna kolekcja. WW też czytan, trochę tych gazet się uzbierało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic w porównaniu do kolekcji gazet mojego sąsiada ;) Jednak mam nadzieję, że kiedyś dorobię się takiej kolekcji jak on ;)

      Usuń
  2. Sporo tych gazet :) Nad taką wodę to bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jezioro jest wspaniałe ;D Nie tylko świetne do pływania, ale również raj dla wędkarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wędkarstwo nie jest dla mnie...nie mam cierpliwości! hahahah fajnie,że masz takie hobby

    Będzie mi niezmiernie miło jak wpadniesz skarbie --->
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślałem, że nie będę miał cierpliwości, ale jednak ją mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja może bym i posiedziała nad wodą i łowiła rybki, ale te różne robaki nad stawem są nie za fajnie. Cały czas bym się oganiała od komarów i innych :)
    Spora kolekcja gazet. Ważne jest, aby robić to co się lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na robaki stosujemy różnego rodzaju preparaty ;D, niektóre działają bardziej, a niektóre mniej, ale jedno jest najważniejsze, że jest się na rybach ;)

      Usuń
  7. Po tym stosie gazet widać , że wędkarstwo to Twoje hobby ; ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Jest to zajęcie, z którego szybko nie zrezygnuję ;D

      Usuń
  8. Jasne;) Dlaczego nie, ja już zaobserwowałem, czekam na Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły stosik tych gazet widać że to Twoja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;) Chce być kiedyś profesjonalnym wędkarzem. Jeszcze wiele nauki wypłynie z tych gazet. ^^

      Usuń
    2. Tak to jest pasja z której nie zrezygnuję ;D

      Usuń
  10. Niestety nie widzę Cię w moich obserwatorachh:(
    Proszę, sprobuj jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również obserwuje ;)
    mój tata również interesuje się wędkarstwem od bardzo dawna i gdzieś kiedyś w piwnicy wpadły mi właśnie w ręce te czasopisma wędkarskie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je zachować ;) Zawsze można znaleźć jakieś przydatne informacje ;)

      Usuń
  12. DZIEKI ZA ODWIEDZINY ROWNIEZ OBSERWUJE BUZIAKI
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Co za kolekcja! A rybka na tym zdjęciu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka rybka to wspaniały okaz ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój tata uwielbia takie magazyny :). Ten chyba też kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze ;) Przydatne wiadomości piszą w tych gazetach.

      Usuń
  16. dziękuję, że do mnie zajrzałeś i zostawiłeś ślad :) przepis na ciasto już jest :)
    a WW mój młodszy brat kolekcjonował kiedyś i z tatą sporo wędkowali choć na pewno nie na taka skalę jak Ty!
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz w rodzinie wędkarzy ;) Dziękuję i również miłego weekendu ;)

      Usuń
  17. Fajne hobby,też o tym myślałem.Ale w koncu do tego nie doszedłem.Oczywiscie obserwuję i pozdrawiam-stankoos

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam Twój zapał do wędkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom to innowacyjny serwis ogłoszeniowy, miejsce w którym każdy może dodawać swoje ogłoszenia bez jakichkolwiek opłat. ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, ogloszenia Radom, darmowe ogloszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenia drobne Radom Lokalne !
    .

    OdpowiedzUsuń