poniedziałek, 23 czerwca 2014

Słowa wstępu

Witam, 

Jestem Kuba. Od 4 lat interesuje mnie wędkarstwo. Należę do sekcji juniorów w moim kole wędkarskim. Wędkarstwem zaraził mnie tata. Na swoim koncie mam już kilka sukcesów:

Puchary:
-I miejsce w Towarzyskich Zwodach Wędkarskich o Puchar Zarządu Koła kat. Junior 
-Puchar Prezesa Zarządu Koła "Szczupak" kat. Open 
-Puchar Starosty I miejsce kat. Junior 

Puchary za zasługi:
-Za aktywny udział w zawodach wędkarskich
-2 puchary za duży wkład pracy na rzecz Koła PZW(organizacja wędkarskiego dnia dziecka, sprzątanie jeziora, patrole SSR, zarybianie jeziora)


Puchary za zasługi: 





Medale : 
-Spławikowe Mistrzostwa Koła III miejsce kat. Junior 2011
-Spławikowe Mistrzostwa Koła I miejsce kat. Junior 2012
-Spławikowe Mistrzostwa Koła I miejsce kat. Junior 2013
-Spławikowe Mistrzostwa Koła I miejsce kat. Junior 2014 
-Spławikowe Mistrzostwa Koła III miejsce kat.Senior 2014( medal taty) 




Chcę się dzielić moją pasją na tym blogu. Zapraszam do obserwowania i komentowania.

Siemanko. 

25 komentarzy:

  1. Powodzenia kolego. Ja zajmuję się tym od ponad 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Tobie rownież życzę wytrwałości. Wędkarstwo to wspaniałe hobby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D Wędkarstwo to rzecz z której nie da się zrezygnować ^ ^

      Usuń
    2. I tak trzymac! Widzę, że rośnie nam tu prawdziwy wędkarz.

      Usuń
    3. Tak tak :D bardzo bym chciał zostać profesjonalnym wędkarzem ;))

      Usuń
  3. Miło czytać, że młodzież ma jeszcze jakieś zainteresowania i pasje. Powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielki ^ ^ wędkarstwo to cudowne zajęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości ; ) . Z pewnością będę zaglądać na Twojego bloga bo zapowiada się ciekawie ; ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D Niebawem ukażą się nowe posty ;)

      Usuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję mam nadzieję, że będzie ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam. Gratuluję osiągnięć. Pozostaje na dłużej na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję osiągnięć i życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę :) Osiągnięć już widzę sporo. Oby było ich jeszcze więcej! ;) Szczerze mówiąc nie próbowałem nigdy wędkować. Może przez to, że rzadko jadam ryby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przez to ;p Ja też nie jem za dużo ryb, ale wędkować to po prostu uwielbiam :D

      Usuń
  11. Gratuluję :) i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje .Uwielbiam rybki ale jeść :)

    OdpowiedzUsuń