piątek, 22 sierpnia 2014

Zawodowo :)

Siemanko, 


Jak tam u was?  Wakacje niestety powoli się kończą... aż ciężko uwierzyć, e tak szybko ten czas leci...
My wykorzystujemy wszystkie wolne chwile n wyjazdy nad jeziorko i połowy :)

W powietrzu już chłód, zwłaszcza pod wieczór, ale to nas nie zniechęca oczywiście  :P


Ostatnio braliśmy udział w zawodach. Dokładnie  17 sierpnia. Zawody odbyły się w Siemierowicach. Przed godzina 5 rano musieliśmy być już na nogach :P 
Dojechaliśmy na miejsce przed 6 rano, pogoda początkowo była trochę słaba...było jakoś ciemno i ponuro..


 Na swoich stanowiskach byliśmy od  6:30 do 10:30. Do 11 trwało ważenie ryb. Zarówno mi jak i tacie udało się nałapać kilka rybek :) Pochwalę się złapałem ich więcej :P 



Konkurencja jednak była ostra i mimo starań ja zająłem 6 miejsce, a tata 9 :) 
Także tym  razem wróciliśmy bez trofeów. 

A dla ciekawskich- tak wygląda ważenie ryb: 








Po zawodach jak zawsze odbył się grill. Pojedliśmy, pogdaliśmy, a potem było rozdanie nagród.



W zawodach wzięło udział 14 osób. Ogólnie bardzo mi się podobało. Lubię jeżdzić na zawody- w końcu pratyka czyni mistrza no nie? :)

A co wy porabiacie w ostatnie dni wakacji?

Na dziś to tyle, do zobaczyska  :D

17 komentarzy:

  1. 6 miejsce spoko rezultat!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu się uda! :)
    Powodzenia na następnych. Ja na szczęście mam wakacje do października :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć takich wakacji :D

      Usuń
  3. 6 miejsce to i tak bardzo dobrze ;) . Gratuluję . Co do wakacji to szkoda , że już się kończą bo bardzo szybko zleciały ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ A co do wakacji to racja, stanowczo za szybko ;c

      Usuń
  4. O łowieniu ryb wiem tylko tyle, że trzymam wędkę na grubszy koniec, cieńszy jest nad wodą, a żyłka z haczykiem pod wodą :D

    Powodzenia następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 miejsce! gratuluje! u nas tuz przed koniec wakacji jakiś natłok obowiązków ale co zrobić. Grunt, ze lato uważam za udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, to lato było bardzo udane :)

      Usuń
  6. o 5 nad ranem musieliby mnie chyba zawieźć na takie zawody razem z łóżkiem :P
    gratuluję 6 miejsca :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 6 miejsca! Ostatnie dni przeznaczyłam na leniuchowanie, odstresowanie się
    przed 2 gimnazjum :<

    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej super! Gratuluję :)
    A powiedz mi, możesz polecić jakieś torby na łowienie? Myśle o takiej - http://www.e-rybka.pl/pl/torby/3174-torba-chlebak-jaxon-pix-a.html , ale nie wiem czy to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  10. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jak się coś nad wodą dzieje. Nawet jeśli biorą małe ryby a wędkarz ma zajęcie to czas płynie na pewno milej :) Gratulacje pomysłu na bloga!

    OdpowiedzUsuń