piątek, 22 sierpnia 2014

Zawodowo :)

Siemanko, 


Jak tam u was?  Wakacje niestety powoli się kończą... aż ciężko uwierzyć, e tak szybko ten czas leci...
My wykorzystujemy wszystkie wolne chwile n wyjazdy nad jeziorko i połowy :)

W powietrzu już chłód, zwłaszcza pod wieczór, ale to nas nie zniechęca oczywiście  :P


Ostatnio braliśmy udział w zawodach. Dokładnie  17 sierpnia. Zawody odbyły się w Siemierowicach. Przed godzina 5 rano musieliśmy być już na nogach :P 
Dojechaliśmy na miejsce przed 6 rano, pogoda początkowo była trochę słaba...było jakoś ciemno i ponuro..


 Na swoich stanowiskach byliśmy od  6:30 do 10:30. Do 11 trwało ważenie ryb. Zarówno mi jak i tacie udało się nałapać kilka rybek :) Pochwalę się złapałem ich więcej :P 



Konkurencja jednak była ostra i mimo starań ja zająłem 6 miejsce, a tata 9 :) 
Także tym  razem wróciliśmy bez trofeów. 

A dla ciekawskich- tak wygląda ważenie ryb: 








Po zawodach jak zawsze odbył się grill. Pojedliśmy, pogdaliśmy, a potem było rozdanie nagród.



W zawodach wzięło udział 14 osób. Ogólnie bardzo mi się podobało. Lubię jeżdzić na zawody- w końcu pratyka czyni mistrza no nie? :)

A co wy porabiacie w ostatnie dni wakacji?

Na dziś to tyle, do zobaczyska  :D

16 komentarzy:

  1. 6 miejsce spoko rezultat!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu się uda! :)
    Powodzenia na następnych. Ja na szczęście mam wakacje do października :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 miejsce to i tak bardzo dobrze ;) . Gratuluję . Co do wakacji to szkoda , że już się kończą bo bardzo szybko zleciały ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ A co do wakacji to racja, stanowczo za szybko ;c

      Usuń
  4. O łowieniu ryb wiem tylko tyle, że trzymam wędkę na grubszy koniec, cieńszy jest nad wodą, a żyłka z haczykiem pod wodą :D

    Powodzenia następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 miejsce! gratuluje! u nas tuz przed koniec wakacji jakiś natłok obowiązków ale co zrobić. Grunt, ze lato uważam za udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o 5 nad ranem musieliby mnie chyba zawieźć na takie zawody razem z łóżkiem :P
    gratuluję 6 miejsca :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 6 miejsca! Ostatnie dni przeznaczyłam na leniuchowanie, odstresowanie się
    przed 2 gimnazjum :<

    http://myliveomomom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej super! Gratuluję :)
    A powiedz mi, możesz polecić jakieś torby na łowienie? Myśle o takiej - http://www.e-rybka.pl/pl/torby/3174-torba-chlebak-jaxon-pix-a.html , ale nie wiem czy to dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jak się coś nad wodą dzieje. Nawet jeśli biorą małe ryby a wędkarz ma zajęcie to czas płynie na pewno milej :) Gratulacje pomysłu na bloga!

    OdpowiedzUsuń