piątek, 15 sierpnia 2014

Szkolne zakupy

Siemanko :)

Co słychać, jak tam u was? 

Coś nam dziś pogoda nie dopisuje, a szkoda....Co chwila zaczyna padać, a potem na chwilę wychyla się słońce. Teraz znowu burza i tak cały dzień :/ 

Ostatnio pojechaliśmy z rodzinką na małe zakupy szkolne :P  No, nie ma co ukrywać...jeszcze trochę i kończą nam się wakacje...NIESTETY....

No, ale wracając do moich zakupów. Oto, co kupiłem:


Kilka zeszytów A4:


Trochę zeszytów A5:





Długopisy, którymi uwielbiam pisać:


Kilka kolejnych długopisów i ołówków:


I również potrzebne drobiazgi:







I tak na koniec już nowy plecak:


Oczywiście to jeszcze nie koniec zakupów do szkoły. Muszę dokupić jeszcze kilka rzeczy, choć większość już mam  :P 


 A jak am u was z powrotem do szkoły?Macie już wszystko?
Na dziś to tyle,. Do zobaczenia :)

20 komentarzy:

  1. Ja mam na szczęście wolne do października :). Ale kilka zeszytów mi się przyda :D. Na razie kupiłam korektor. Ciągle go gdzieś gubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra tez ma wolne do października ;p Tylko pozazdrościć :D

      Usuń
  2. ciekawy post :) a z kąt pochodzisz może być my się spotkały kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię te długopisy!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mnie to czeka..eh, szkoda, ze wakacje tak sybko mijają ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. To też moje ulubione długopisy :P Ja mam na szczęście dłuższe wakacje. A pogoda u mnie też nieciekawa...niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda niestety pod koniec wakacji nie dopisuje ;c

      Usuń
  6. Gdybym chodził do szkoły to nie musiałbym kupować długopisów ani ołówków przez kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze muszę kupić kilka rzeczy do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również czekam na ćwiczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Studia już skończyłam więc takie zakupy w tym roku mnie ominęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ja już masz książki,a na takie zakupy jadę w sobotę.
    Kupiłeś bardzo ciekawe rzeczy :)
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Właśnie zostałeś nominowany do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji w tym poście :)
    http://myliveomomom.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O te ołówki są super xD fajnie się nimi szkicuje :D

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń